מיכאל ניומן

הצייר מיכאל ניומן נחשב בתחום האמנות לאמן-יוצר מקורי שמצא דרך מעניינת לבטא את ראייתו הייחודית על בניין הארץ. ניומן מרבה לצייר שני נושאים מרכזיים: את ארץ ישראל ונופיה, ואת עבודות הבניין השונות, שהן תחום הקרוב במיוחד לליבו.
את ציורי הנוף מנציח ניומן על ידי סקיצות של נופים על פניהם הוא עובר, ולאחר מכן הוא הופך את הסקיצות הללו לציורי גואש ופסטל ססגוניים ומרהיבים. את עבודות הבניין מצייר ניומן על בסיס זיכרונות מאתרי בנייה שונים בהם עבד כמהנדס בנייה.
אחד המאפיינים הבולטים בעבודותיו של ניומן היא קומפוזיציית הצבעים המוצלחת המבליטה את ציוריו ומבדילה בינו לבין אמנים אחרים, יחד עם ייחודיות הנושא של עולם הבנייה. המבקרים השונים תמימי דעים כי לניומן שליטה מעולה בעומק הגוונים השונים, המעניקים ליצירותיו את המימד הנוסף.
מיכאל ניומן למד ציור באוניברסיטת חיפה בסדנאות של ציירים ותיקים כמו דורון בראדון ויבגני זובנירובסקי, השתתף במספר תערוכות קבוצתיות בבתי תרבות ובגלריות שונות בתל אביב, ואף הציג תערוכות יחד שונות: 

בית נגלר בקרית חיים ע"ש " הנוף הרומנטי "  7.2.87- 17.2.87
בית כץ בקרית ביאליק ע"ש " צורות דקורוגרפיות " 27.9.87 –17.10.87
גלריה של עמליה ארבל  ע"ש " אנו בנו ארצה לבנות ולהבנות " 26.7.01 – 10.8.01
בית גיל הזהב בת"א ע"ש "מיסטיקה קבליסטית "15.12.01 – 15.2.01
מרכז בניה ישראלי ע"ש " חומר ורוח " 30.3.02 – 4.4.02

בנוסף לתערוכות כתבו על עבודתו של ניומן בלא מעט עיתונים, כדוגמת הארץ, מעריב, וסטי ועוד, ובמגזינים שונים כמו לילך, את, חיים אחרים, הקבלן והבונה ועוד. 
התגובות ליצירתו של ניומן מצד המבקרים בתערוכות תמיד חמות ומרגשות, והפידבק החיובי שהוא מקבל מהקהל מהווה את חומר הדלק לו הוא זקוק כדי להמשיך וליצור. 

לרכישה או השכרה של יצירות האמן, צור קשר: 054-4560569