איתן ארנון

יליד ותושב קיבוץ בית זרע שבעמק הירדן, חבר באגודת הציירים והפסלים הארצית והקיבוצית.
בן להורים חלוצים ממייסדי הקיבוץ, מפריחי הספר. עסקתי בציור כבר משנות ילדותי בקיבוץ. עם סיום שרותי הצבאי למדתי אומנות  אצל מרסל ינקו מראשי זרם הדאדא באומנות. לאחר תקופה קצרה חזרה בקיבוץ חזרתי לעיר הגדולה, תל אביב, ולימודי אמנות אצל שטריכמן, סטימצקי ומוקדי ב"אבני". כמו כן, הנני בוגר בית הספר הגבוה לציור בסיומו זכיתי במדליית כסף בתערוכה לאמנים צעירים ברומא. כמו כן זכיתי למילגה להשתלמות ב"סיטה" בפאריז שם למדתי אצל ביל היגטר (Bill Higheter).
במהלך שנות יצירתי הושפעתי מזרמים רבים ורוח הזמן תוך חיפוש דרכי הייחודית. שנות יצירתי הראשונות מאופיינות בסגנון אבסטרקט – מופשט.  אולם לאור האירועים הסוערים והאתגרים אותם חווה מדינתנו כמו גם המסע אותו עברה האומנות במאה 20 חזרתי לציור פיגורטיבי תוך שילוב טכניקות שונות בניהן אלמנטים של ציור מופשט, קוביזם ועוד.
יצירתי מאופיינת ומושפעת מחיי בארץ ישראל ושילוב היצירה ועבודת כפיים בקיבוץ. מכלול חומרי היצירה ובהם המכחול והצבע על הבד משקפים את המשמעות אותה אני נותן למציאות בה אני חי. מציאות יפה, קשה, מרתקת. החלום והדמיון אף הם חלק מיצירתי המאופיינת בשפה וסגנון אישי.
יצירותיי ניתנות לסיווג על פי רעיון או נושא מוביל כדוגמת "דיוקנאות ראשונים" – דיוקנאות קבוצת החלוצים שיסדה את קיבוץ בית זרע והורי ביניהם. קבוצת עבודות נוספת נמצאת תחת הכותרת "בחזרה לספרד". גירוש ספרד לפני 500 שנה העסיק אותי בעקבות מסע לארץ מיוחדת זו ולימוד השפה, התרבות והמוסיקה הספרדית.

לרכישה או השכרה של יצירות האמן, צור קשר: 054-4560569