נילי ללום

ילידת הארץ, תושבת פתח תקווה, חברה באגודת אמני פתח תקווה, מציירת בסגנון פיגורטיבי ריאליסטי, בצבעי שמן על בדי קנבס.
 העיסוק בציור מאפשר לי לגלות את החבוי בתוכי ודרכו אני מרכיבה את עולמי, כאשר דיאלוג מפרה מתפתח בין הרגש הפנימי לתפיסה הרגשית שלי את האנשים ו/או הנוף, אותם אני מציירת.
יצירותיי נועדו ליצור קשר, לאפשר חוויה ולספר דבר מה על האובייקטים שבציור מתוך ההתבוננות שלי בהם ותפיסתי אותם. כפי שאמר הפילוסוף לוק "הכל זורם". גם אם תכנסי לנהר באותה נקודה, היא שונה. הציור מנציח רגע מסיום, רגע שחלף ולא יחזור. בחירת הרגע המסוים המונצח בציור היא פועל יוצא של דיאלוג בין הנפש שלי , הצרכים שלי , המניעים שלי, לבין הסיטואציה שמתרחשת מולי. תפיסתי הסובייקטיבית את האירוע. הסיפור מסופר באמצעים ויזואליים ,חומר צבע טכניקה דרך העיניים שלי באמצעות האובייקט המצויר.
 חזרתי לציור אהבת נעורי, עם פרישתי לגמלאות מעבודתי כמרצה במחלקה ל"אינפורמטיקה בחינוך" מכללת בית ברל ומפיקוח על הוראת מדע וטכנולוגיה במשרד החינוך, מחוז מרכז, וזאת מתוך הצורך להמשיך ולגעת באנשים גם אם בדרך אחרת, דרך ציורי. בחירת נושאי עבודתי הם פועל יוצא של הצורך הזה.
השתתפתי בתערוכות יחיד : 4/11/2008  "נוף אנושי- נקודת מבט  גלריית "הפואייה", 07/07/2011  אדם ונוף – בחומר ובצבע גלריית "הציפור הכחולה" ובתערוכות קבוצתיות רבות.

לרכישה או השכרה של יצירות האמן, צור קשר: 054-4560569