יונת חולי

שמי יונת, אמא למיה ונועה המקסימות, רעייתו של ג'קי. אמנית ויזמת.

החל משנת 1994 ועד 2011 עבדתי בארגונים גדולים שונים בתפקידי ניהול בתחומי השיווק, שירות לקוחות וניהול פרוייקטי מיחשוב.


לפני מספר שנים החלטתי לחזור ולגלות את הצד האומנותי שתמיד היה בי והצטרפתי לקבוצת אמנים הלומדים ציור אצל ציירת מקסימה בשם תלמה ישראלי. במסגרת זו פיתחתי מיומנות בשימוש בצבעי שמן ואקריליק, הסתכלות על פרטים, אבחנה בין אור וצל, שימוש בצבעים ומתן דרור לדמיוני הפרוע. כמו כן למדתי להשיל פחדים ולתת לעצמי ללמוד ולטעות כדי להגיע לתוצאה המיוחלת. בשנים האחרונות הנני מציירת במסגרות שונות על מנת להמשיך ולהיחשף לגישות וסגנונות שונים.


בשלב מסוים אזרתי אומץ וביקשתי להציג את עבודותיי בתערוכות ונחשפתי לאמת הכואבת שאמנים צעירים (ומסתבר שגם ותיקים מוכרים) נדרשים לשלם על מנת להציג את עבודותיהם! כך בקצרה נולדה "נויה", הקרויה על שמן של בנותיי נועה ומיה.


נויה מחברת בין אמנות ישראלית מקורית לעסקים ומאמינה כי שיתוף פעולה בין עולם האמנות לעולם העסקי מעשיר את שני העולמות ומעניק פנים יפות יותר לחברה שכולנו חיים בה. שיתוף פעולה בין אמנות ועסקים מעשיר חיי הקהילה, מאפשר לאמנים להציג את עבודתיהם במגוון מדיות במודל win-win בו הם שותפים להכנסות המיזם ואינם נדרשים לכל תשלום מראש. בו בזמן מהווה המיזם הזדמנות לארגונים לחיבור מרתק לעולם האומנות הישראלית ומקור לחשיפה חיובית ומעצימה ללקוחות הפנימיים והחיצוניים.

לרכישה או השכרה של יצירות האמן, צור קשר: 054-4560569